Mijn kat is (waarsschijnlijk) beschoten (door een Bugs?). Iemand die weet wat ik moet doen nu? :'(
Iemand die weet wat ik nu dus moet doen? Er zit een bestwel grote wond op het bovenbeen (achter). Midden in de wond zit een zwart 'gat'. Ik durf er niet aan te komen, maar ik denk dat hij beschoten is door een (lucht)bugs. Misschien zit(ten) de bugs-kogel(s) er dus nog in.
Wat moet IK doen? waar kan IK heen gaan met MIJN kat?
Toegevoegd na 19 minuten:
Alvast bedankt voor de reacties ;).
Ik weet niet of het zon haast heeft, mijn kat heeft er nu iig geen last meer van, okal had hij dat eerst wel (kon nog maar amper lopen). Ik denk dat we er nog wel mee naar de dierenarts moeten gaan. Irriterende mensen, hebben zkr niks beters te doen dan op een kat schieten.
- maar het hoeft niet persé beschoten te zijn uiteraardt.. Het kan ook gebeten door een hond zijn, of aangereden.
Ik hoop dat de dierenarts het weet, maar naar de dierenarts kost dan weer 100euro, en wss kan die er toch niks aan doen.. :S.
Maar wat kan de politie eraan doen? Hoogstends zeggen 'het spijt ons' . Ze kunnen niet de dader opsporen lijkt mij.. :S. Misschien kan ik een foto krijgen van mn kat en zn wond, dan weten jullie misschien iets meer. Meer daarover later.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.