Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Zich zitten wassen, spelen, dicht bij het baasje liggen slapen of dutten,kattenkwaad uithalen, oortjes recht, je begroeten als je thuiskomt,kopjes geven,lekker in het zonnetje zitten en natuurlijk als je ze knuffelt dat ze zachtjes spint :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan spint hij/zij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je kat een beetje kent, zie je dat aan bijvoorbeeld een ontspannen houding, of (na lekker eten) een extra uitgebreide poetsbeurt, of (tijdens een aaibeurt) spinnen.
Elke kat toont het weer iets anders, ik heb een kat die bij hoge tevredenheid haar staart enorm opzet, wat meestal een veeg teken is, maar als ze alleen de staart opzet en de rest van de vacht plat ligt, is ze juist helemaal happy.
Mijn andere kat is een angsthaas, en de enige momenten dat ik zeker weet dat ie echt tevreden is, is als ie dicht tegen me aan ligt te spinnen en daarna opgerold gaat liggen slapen (als ie het niet helemaal vertrouwt, rolt ie zich niet op en ligt er altijd minstens één poot uitgestrekt om er extra snel vandoor te kunnen gaan in nood).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spinnen, oogjes beetje toe knijpen, niet lusteloos, eet goed, geeft kopjes, is in voor spelletje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing