Wat kan ik doen als de hoefsmid de paarden mank kapt waar ze nu al 10 maanden last van hebben???
ongeveer 10 maande terug had ik een hoefsmid die al mijn paarde mank kapte, dus het zijn er 6, ze konden gewoon niet meer gaan het waren rampen voor de paarden en vooral die pijn, een er van is er erg aan toe en heeft nog heel veel last er van, maar het koste mij al een bom geld aan medicatie,,, en stuurde al aangetekende briefen maar hij reageert gewoon niet, ik bel hij neemt niet op, maar ik wil mijn onkosten terug,, hoe los ik dat op, hij woont in amel, wat ik ook onderneen niks helpt,, maar mijn paard heeft nog altijd veel pijn en die anderen kunnen nog altijd problemen krijgen van hoefbevangenheid als het jonge gras uit komt door dat ze veel te kort stonde, tot aan het leven, en heel krom maar niet met het been mee gewerkt de stand van het paard, wat kan ik daar nu alles aan doen en hoe los ik dat op, en hoe krijg ik mijn onkosten terug hij strijd gewoon alles af terwijl ik getuigen heb die hier waren, en trouwens werkte toen nog in't zwart en had geen verzekering,,, ik hoop dat jullie een antwoord weten,
GR Sonja