Hoe kunnen mensen een hekel hebben aan dieren of ze iets aandoen?
Want dat is iets wat ik niet begrijp. Wat moet er dan wel niet door zo iemand heen gaan wanneer ze hun beestje op straat achter laten of verschrikkelijke dingen mee uitspoken. De hele wereld valt niet te redden, maar zijn er eigenlijk wel wetten wat de dieren meer beschermt? Naar mijn idee moet elk beestje verplicht een chip krijgen. Zo nu en dan steekproeven laten doen bij mensen thuis, of alles wel zo goed gaat met de dieren. Elke beestje moet gewoon geregisteerd worden om zo de mishandelingen te kunnen beperken. Boetes opleggen bij constantering van mishandeling echt forse boetes etc .. de overheid kan wel zeggen geen geld te hebben .. maar ben je wel bewust hoeveel belasting je eigenlijk betaald, want je bent in loondienst, je krijgt er weinig van mee .. ik vind best dat ze wat meer dingen kunnen doen die nut hebben in plaats van onzin dingen .. ik heb nog nooit begrepen waarom er bij ons een lelijk blok beton midden in een weiland staat .. dat heeft de overheid vast geld gekost .. maar las ook dat een dierenopvang de deuren kon sluiten omdat er te weinig geld binnen kwam en dan denk ik ja .. waar hebben we meer baat bij .. die blok beton midden in een weiland .. of de dieren opvang want dieren die op straat gezet worden is niet een ding wat minder geworden is ..
Dierenbeulen zijn vaak ook mensenbeulen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.