Mijn kitten valt zo tegen, komt dit nog goed?
Het lijkt soms wel of mag mn kitten me niet.. hij komt nooit bij mijn op schoot , geeft nooit geen kopjes , is eigenlijks alleen lief als hij brokken krijgt.. hij negeert me de hele dag , speelt nooit met mijn , mauwt nooit , krapt mijn veel vooral als ik niet opschiet met t eten , word dan echt agresief.. wat nieuw is is geplas als ik weg moet bijv op me jas , alsof ik niet wegmag, maar dat begrijp ik dan niet want waarom mag ik niet weg als hij me toch haat ? kitten valt erg tegen , is er nog hoop ?
Toegevoegd na 39 minuten:
nog ff extra : hij heeft zn prikjes al gehad , is ook al gecastreert.. maar hij valt alleen mij aan , niemand anders , heel bewust lijkt. soms zelfs dat ik op de bank zit , dan valt ie me aan recht op me gezicht , of trekt aan mn haren , en ja hij is helemaal gezond zei de dierenarts. ben soms bang dat hij kwaad op mij is omdat ik hem naar de dierenarts heb gebracht voor de kastratie ? want zinsdien is het erger.. hij plast ook alleen op me jas en schoenen dus wat ik nodig heb als ik naar buiten ga , probeert me te hinderen daarin lijkt het, te pesten.. doet dit bij anderen niet..
Toegevoegd na 42 minuten:
Dus eigelijk probeer ik uit te vinden waarom hij mijn alleen wil kwetsen.. Mijn ouders en rest van fam willen de kitten niet ruilen , zij vinden hem wel lief en tegen hun is hij dat ook, helaas mag ik ook niet mn eigen kitten , en nu zit ik er dus maar mooi mee..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.