Wat is/was er mis met onze poes? (serieuze vraag!)
Gisteravond kwam mijn vriendin thuis en hoorde ze uit de slaapkamer geluid van een flinke knokpartij tussen de kat en poes. De poes kwam vervolgens de slaapkamer uit en sleepte haast haar achterlijf mee. Achterpoten kon ze amper op staan en ze 'liep' steeds een meter en ging dan weer even zitten. Op de bank springen lukte haar niet meer. Ik kwam later thuis en toen was het nog slechter volgens mijn vriendin.
Je kon gewoon overal aan zitten bij de poes, met de achterpootjes gaf ze maar een klein beetje tegendruk als je er aan zat. Ze spinde, was net zo alert als anders, kon nog wel redelijk probleemloos haar kop krabben met haar achterpoot. We hebben de rest van de avond haar achterpootjes gecontroleerd en die werden niet kouder en besloten dat we (sommigen zullen het hier dit dom vinden...ik weet het) vanmorgen naar de dierenarts zouden gaan. Met angst voor de vreselijkste vooruitzichten naar bed gegaan maar tot onze verbazing toen we vanmorgen wakker werden was ze weer springlevend. We hebben de hele dag op haar gelet, maar ze gebruikt haar achterlijf en poten weer alsof er nooit wat aan de hand was.
Ze heeft dit nooit eerder gehad en we weten niet of het verband houdt met de knokpartij, begin van de dag was er ook nog niks aan de hand. Maandag nemen we alsnog contact op met de dierenarts.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Wat zou dit kunnen zijn?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.