Hoe kan ik mijn kat zo ver krijgen dat hij op me schoot gaat liggen?
Als ik thuis kom dan loopt die miauwend naar me toe geeft me kopjes en gaat daarna op de grond op zijn rug liggen zodat ik hem kan aaien.
En als ik rustig op de bank zit tv te kijken of met de laptop zit dan gaat hij op de bank naast me staan, dan krabbelt die met zijn nageltjes in het kussen van de stoel en blijft me aan kijken en naar me miauwen totdat ik hem aai dan pas gaat hij liggen en spinnen.
Vaker heb ik hem proberen te pakken met het idee dat hij op mijn schoot kan liggen spinnen en weet ik wat, maar dat wil hij die absoluut niet! Heel raar en jammer ook, want nu moet ik de hele tijd opstaan om hem te gaan aaien... Ik wil gewoon dat hij op of voor mijn part naast me komt liggen dat ik hem dan lekker kan aaien..
Heeft iemand tips?
(de vraag is al eens gesteld door iemand, maar toen zeiden veel mensen het gewoon om een kat gaat die niet graag geaaid en gepakt wil worden. Alleen wil mijn kat dat wel dus ik vind het raar. En verleiden met eten is geen optie, hij is al een beetje flink van het eten...)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.