Het wordt binnenkort -10 'snachts; moet ik mijn konijn binnenhalen of kan zij gewoon buiten blijven?? Alle tips zijn welkom.
Roosje woont in een kinderspeelhuisje met een konijnentuin. Het huisje staat op stoeptegels en in de tuin is gaas ingegraven zodat ze er niet vandoor kan maar wel enigzins een holletje kan graven. Ook staat het ondergedeelte van haar kooi in het huisje; met zaagsel, veel stro en hooi. Moet ik het huisje isoleren of is tochtdicht genoeg ? Ben zo bang dat ik het konijn op een ochtend stijfbevroren terugvind....
Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb met plamuur alle kieren dichtgesmeerd en een deken voor de deur ( en een theedoek voor het raampje) gehangen. Extra hooi en stro toegevoegd, de plastic onderbak op bakstenen ( van de grond af) gezet en ik ben nu nog een nachthok aan het knutselen... Dank jullie wel voor alle tips.
***OOK NAMENS ROOSJE***
Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb met plamuur alle kieren dichtgesmeerd en een deken voor de deur ( en een theedoek voor het raampje) gehangen. Extra hooi en stro toegevoegd, de plastic onderbak op bakstenen ( van de grond af) gezet en ik ben nu nog een nachthok aan het knutselen... Dank jullie wel voor alle tips.
***OOK NAMENS ROOSJE***
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.