Hoe zorg ik ervoor dat de cursor van mijn muis weer te zien is in de zoekbalk van mijn laptop?

De muiscursor van mijn laptop is sinds vanavond niet meer zichtbaar in zoekbalken of typvelden. Ik zou het fijn vinden als deze wel weer zichtbaar is. Hoe zorg ik ervoor dat de cursor van mijn muis wel weer zichtbaar is in zoekbalken of typvelden?

1.2K

Antwoorden (1)

Ga naar Configuratiescherm -> Muis -> Opties voor aanwijzer
Vink af: ‘Aanwijzer verbergen tijdens typen’.
Klik Toepassen en OK.

Als dat niet werkt:
Ga naar Configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzers
Kies ‘Tekstselectie’
Ga bladeren.
Kies "beam_r"
Klik Openen
Klik Toepassen en OK
SimonV
een jaar geleden
JerardGoling
een jaar geleden
Excuses voor mijn late reactie, maar dankjewel! De muis doet het weer goed, als vanouds!