Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik het scherm iets smaller bij Windows 10?

Als ik op een of andere site ben is het beeld net iets te breed en zie ik dat balkje niet voor naar beneden te scrollen. Dat is erg vervelend als je veel moet schuiven zoals bij marktplaats etc.
Alvast bedankt voor de oplossing.

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Met het toetsenbord
Hou de Ctrl-toets ingedrukt en druk vervolgens op de toets met + (beeld vergroten) of toets met – (beeld verkleinen).

Via het muiswieltje
Heeft de muis van uw computer een muiswieltje? Hou dan de Ctrl-toets ingedrukt en beweeg het muiswieltje naar boven (beeld vergroten) of naar beneden (beeld verkleinen).
4 jaar geleden
Als er een knop "auto" op het scherm zit, druk daar dan eens op. Zo niet, probeer dan via het menu "auto" of "auto adjust" te vinden (of iets als "automatische afstelling" als het in het Nederlands is) om het afstellen te starten. Als het goed is, is alles weer te zien en valt er niets aan de randjes erbuiten.
Als je een LG W1934S hebt (19344s bestaat volgens mij niet), dan zit er toch wel degelijk een auto knop op: https://www.manualslib.com/manual/243261/Lg-W1934s-Bn.html?page=8#manual

Zit je wel in het menu van de monitor te kijken? Het klinkt alsof je iets in Windows aan het doen bent.
Toegevoegd op 27 november 2020 19:37: tekst
gvrox
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing