Hoe kan ik snel vergroten en verkleinen op beeldscherm ?
Beetje panieksituatie die me regelmatig overkomt.
Als ik een bepaald flash-spel speel, in een window, druk ik wel eens op een verkeerde toets of toetsencombinatie ergens waardoor de inhoud van het scherm enorm wordt vergroot (ongeveer vier keer), maar niet te scrollen is, zodat ik nog maar een miniem stukje van het scherm kan zien.
Dat moet door een stomme toetsencombi komen, en dus ook weer terug te draaien zijn. Liefst snel, want de tijd dringt natuurlijk.
Is er ook een snelle toetsencombinatie waarmee je dat ook weer ongedaan kan maken, of is het een hopeloze, onomkeerbare situatie ?
(ik speel op een laptop en nog onder windows xp)
Toegevoegd na 1 uur:
[mutsmodus] Nou, ik ben er uit, het blijkt dat ik tijdens het spelen nog wel eens op de verkeerde muisknop druk (bij mij de linker) en dat dus twe keer zo snel achter elkaar dat ik et bijna niet zie. Dan komt er een pop-up-schermpje, en met wegklikken klik ik dan blijkbaar op 'zoom in'. Nog eens linksklikken en zoom uit kiezen verhelpt het probleem vliegensvlug.[/mutsenmodus]
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken en me op het juiste denkspoor zetten en houden, en ik heb zeker weer wat bruikbare tips geleerd.