Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je bij Paypal betalen zonder creditcard als je bankrekening al jaren gekoppeld is ?

Wij gebruiken al jaren Paypal, en hebben die rekening al ettelijke jaren geleden gekoppeld aan onze bankrekening, zonder problemen en met altijd ruim genoeg saldo.

Tot vandaag. Ineens vraagt Paypal bij het overmaken van een betaling naar 'onze' creditcard, die we niet hebben en ook uit principe niet willen, en ZEKER nu vanavond op stel en sprong niet meer kunnen regelen, terwijl de betaling de deur uit moet.....daar heb je tenslotte Paypal voor.

Hebben we een verkeerde instelling gebruikt ? Op een verkeerd knopje gedrukt ? Of is er sinds vandaag ineens iets veranderd zonder dat we daar van op de hoogte zijn gesteld en er niets over op de site staat ?

We zijn niet over de een of andere limiet heen, en proberen gewoon euro's naar euro's over te maken. (i.e. betaling binnen Duitsland)

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik ben dus NIET op zoek naar het antwoord 'neem een creditcard', dat kan ik zelf ook bedenken en dat komt nicht in Frage. Daar ben ik dus helaas niet mee geholpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb het even opgezocht en wat ik gevonden heb is dat het afhankelijk is van verkoper tot verkoper.
De verkoper kan vragen dat enkel accounts die gekoppeld zijn aan een credit card betalingen kunnen doen bij hun.
In dat geval is het dan ook nodig om een gekoppeld account te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing