Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan deze pc battlefield 4 op de hoogste instellingen aan, met minimaal 40 fps aan?

Ik zit er aan te denken om deze zelf samengestelde pc te kopen:
Cooler Master K-380 Advanced 3.0 Blauw
AMD Vishera FX-8320, Eight-Core
ASUS M5A78L-M/USB3
Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1866
AMD Radeon R9 270X 2GB
1000 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander
51-in-1 Cardreader
7.1 Geluidskaart
TP-Link 300MB Wifi kaart
600 Watt Cooler Master voeding

Hebben jullie nog tips bijv. kan ik deze pc goedkoper krijgen (nu kost ie op pcsamenstellen.nl 766 euro), of heb ik dingen niet nodig of kan het een lagere variant zijn zet het dan in je reactie.

alvast bedankt :-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Ja dit moet de pc redden. (zie link)

Verder zou IK:

-Geen geluidskaart, het moederbord heeft deze namelijk al onboard zitten, en tegenwoorden verschilt de kwaliteit daarvan zeer weinig met de losse kaarten (zou het knap vinden als je het merkt)

- 51-in-1 kaartlezer terug brengen naar een 5-1 , meeste mensen gebruiken alleen SD en mircoSD, en heel mischien ProDuo

-Een CPU koeler toevoegen, AMD standaard koelers werken wel, maar je haalt beste prestaties, levensduur en stilte met een andere (leuke prijs Cooler Master TX3 EVO)

-Alle onderdelen kan e voor ongeveer 590 euro in huis hebben. Ze rekenen dus op die website 170 euro meer. (Komt door verschil in prijs van leveranciers, hun wistmarge en assamblage wat vaak rond de 50 euro kost).

En dan nog even een vraag, zit er wel Windows bij? deze kost namelijk ook 90 euro en de installatie (als je dat laat doen) vaak ook nog 40. (of je moet hem ergens 'vandaan' halen ;) )

Vraag iemand uit je omgeving die handig is met pc's of die hem voor je in elkaar kan zetten of kan helpen.

Zou zelf ook wel willen helpen, woon in regio den haag , werk in regio zoetermeer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie link voor de lijst met 590 euro prijslijst,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing