Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom print mijn HP Deskjet print geen zwart?

HP Deskjet print geen zwart ondanks nieuwe zwarte cartridge. Kleur doet het wel. Onlangs beide cartridges vervangen: de zwarte zelfs tweemaal!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik raad je aan om de printkop eens te reinigen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door water op een stuk keukenrol te doen en vervolgens dit over de printkop te bewegen (maak het niet te nat maar enkel en alleen vochtig). Over het algemeen is het zo dat een printerkop uitdroogt na lange tijd niet gebruikt te zijn, ik weet niet als dit het geval is. Maar mocht de printerkop uitgedroogd zijn kun je beter een nieuwe printer kopen omdat de vervangingskosten zeer duur kunnen zijn. Voor de rest kan het ook zo zijn dat een slangetje verstopt zit dat zorgt voor de aanvoer van de inkt.
Overigens lijkt het me sterk dat het aan de inkt zelf ligt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je de patronen laten vullen of niet-originele gekocht. Hier zijn vaak problemen mee. Als het originele patronen zijn die je net hebt gekocht (dus niet laten vullen) dan kan het zijn dat de printkop verstopt zit. Maar als ik me niet vergis zit de printkop bij HP Deskjet-serie printers op het patroon, dus bij het plaatsen van een nieuwe wordt dan ook de printkop vervangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing