Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik klikhierniet stoppen?

Ik heb een Mac met safari en doordat iemand op mijn computer de site klikhierniet.tk opende kan ik er niet meer vanaf. Enter ingedrukt houden werkt niet want hij is echt oneindig. Ik kan mijn geschiedenis en cookies niet wissen omdat deze zijn geblokkeerd. Als ik de wifi uitschakel opent hij nog steeds. Hoe kom ik van dit irritante programma af.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ctrl+Alt+Delete, Processes, firefox.exe / iexplore.exe / chrome.exe / opera.exe (etc), End Process, Klaar.

Voor de zekerheid kun je daarna ook nog je PC scannen met een goede gratis virusscanner en met malwarebytes.

Toegevoegd na 5 uur:
Voor Windows gebruikers is het Ctrl-Alt-Del, je sluit het betreffende programma en je kunt weer verder.

Voor Mac gebruikers, geforceerd afsluiten van programma’s doe je het volgende:
Linksboven zie je het Apple symbool – druk daarop. En dan ‘Forceer Stop’. Je krijgt nu een lijst van geopende programma’s, selecteer je ‘probleem geval’ en druk op ‘Forceer Stop’.

De sneltoetsen om hier te komen; CMD – Alt – sec
Zelf druk ik CMD en Alt tegelijk in, houdt ze ingedrukt en druk dan ook esc erbij in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar t Apple menu techtsboven in druk op geforceerd sluiten kies Safari en kies geforceerd sluiten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing