Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik oortjes in m'n computer doe hoor ik nog steeds via de boxen, hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ergens in de instellingen van je geluidskaart kan je een vinkje aan of uit zetten waarin je kunt kiezen of de speakers het blijven doen of niet als je de headphones uitgang gebruikt. Je kan deze uitgang namelijk ook gebruiken om bijvoorbeeld van op te nemen en dan is het best prettig als je speakers het blijven doen.
Even zoeken in de geluidskaart instellingen dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed checken of je de juiste stekkertjes hebt in de juiste gaatjes. en in je geluidsinstellingen de optie niet op stereo speakers maar hoofdtelefoon hebt staan. ( met je rechter muisknop op je audio icoontje in je rechter benedenhoek ( waar de tijd staat) dan kom je in dat menuutje.
En als dat nog niet help, even de speakerkabels eruit trekken. Maar het moet werken want zo heb ik het ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je boxen al hebt hebt aangesloten, is de kans groot dat de aansluiting van je oordopjes al bezet is, dus dat je in een verkeerde aansluiting zit. Kijk dat even na. Op je boxen kan misschien (afhankelijk van welke boxen) een vervolg aansluiting zitten voor je oordopjes. Is dit niet zo, dan de kabel van je box naar je computer eruit halen en daar je oordopjes insteken ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Insteken = op aansluiten :p

Oordopjes in een aansluiting doen gaat natuurlijk niet :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtermuisknop op luidspreker icoontje. Kies afspeelapparaten ofwel linkermuisknop. Hier zie je de mogelijke apparaten waar geluid uit kan komen. Selecteer headphone en kies als standaard instellen. Geluid komt nu daaruit en ook in de toekomst als je de dopjes weer aansluit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing