Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

laptop scherm blijft zwart heeft iemand een oplossing?

tijdens het opstarten blijft het scherm zwart. de lampjes beginnen alleen te branden verder gebeurt er niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (8)

Je beeldscherm kan niet meer verbonden zijn met je laptop zelfe, een kabeltje misschien los??
Je kan kijken of het aan de beeldscherm ligt door het te verbinden met een tv of een pc beeldscherm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je beeldscherm op je externe poort staat, (waar nu niets op aan gesloten zit). alle laptops hebben een toets combinatie om dit te veranderen. bij HP is dat bijvoorbeeld FN+F4.
probeer dit even de toets die je na de fn toets in moet drukken is te herkennen door een beeldschermpje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vaak voorkomt is de inverter die kapot gaat. Dan start de computer normaal op, XP geluidje incluis maar het scherm blijft donker.
Als je met een heldere lamp op het scherm schijnt, zie je nog beeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oepsie, ik heb dat ook eens gehad en toen was mijn backlight of zoiets stuk. zelfde fenomeen : alles ging maar het scherm bleef zwart. als het dat is, moet je overwegen of je hem nog laat herstellen. want een backlight kost vaak meer dan een nieuwe laptop.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
alles sterkkers er uit en dan uitlaten baterrij ook eruit dan 30 seconden op de power knop drukken .
dan alles weer aansluiten. en dan pas aan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dat laatst ook (ik heb HP laptop met touch) maar bij mij bleek het te zijn dat het geen HP touchscreen was maar eentje van samsung en dat was bij mij het probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1 OPLOSSING -> PLOTS ZWART SCHERM:

FN toest + B ( Aan/uit scherm, als het werkt geef me een plusje!)

Gebeurde mij nu net per ongeluk!!!! Deel dit als je het ergens leest. Mensen schrikken zich het apelazarus voor niets. De oplossing is simpel en per ongeluk zo gebeurt.
Ik zag wel lichtjes nog wat vensters op achtergrond!

Voegen jullie nog wat zoekwoorden toe voor slachtoffers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jaaa hij is aan het opstarten. Herstellen, updaten... plusje voor jou! Dank je wel
Druk een paar seconden (bij mij 10 seconden of zoiets) op de aan/uit toets zodat het blauwe lampje uitgaat, daarna wacht je even en start je het opnieuw uit. En als er nog USB’s aan zaten doe je die vast eerst uit. Die blauwe lichtje is die ene op de afbeelding.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image