Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe regel ik een beeldscherm op een ander beeldscherm?

Is het mogenlijk om beeldscherm 2 te regelen met beeldscherm 1. (alle beeldschermen op 1 pc aangesloten). Bijv. jij zit achter de schermen en jij wilt een video afspelen op een ander scherm zonder dat je de muis enz. ziet. En is daar ook software voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Er is een programma genaamt teamviewer waarmee je via je laptop/iPhone/iPod touch/iPad/etc een computer kan bedienen die ook teamviewer geïnstalleerd heeft.
Wat wel zo is, is dat je de muis gewoon kan zien bewegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de 2e monitor aansluiten en als je dat gedaan hebt kun je op het buroblad op rechtermuisknop klikken en dan klik je op een van de laatste over beeldschermen en dan is het een beetje priegelen met de instellingen en dat lukt vast wel lukt dit niet geef maar een reactie en ik leg het precies uit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wilt u dan precies hebben dat als u de 2e monitor hebt en daar internet hebt en op 1e monitor een spel of gewoon op alle 2de monitoren het zelfde beeldscherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap niet wat u bedoeld wat wilt u nu met dat 2e monitor of wilt u een programma dat u vanaf een andere pc uw pc kan zien??
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image