Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Apps voor ipone om alle apps uit te schakelen?

Hallo, bestAat er een app waarop ik met een paar klikken alle apps kan uitschakelen Zodat me MB,s niet verloren gaan? Elke nacht upload die dingen terwijl ik er niets mee doe? Hoop dat iemand het snapt wat ik bedoel... Groet koela

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
826
Ritsuka
12 jaar geleden
is het geen optie om de iPhone uit te zetten 's nachts?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja haha dat kan... Maar dan ben ik niet bereikbaar.. Is ook geen optie voor mij
Ritsuka
12 jaar geleden
daarom ook als reactie :P
alleen internet uit dan? zo kun je nog smsjes krijgen.
Als je bijvoorbeeld Whatsapp de hele nacht aan laat staan, is het logisch dat er MB weggaat, dat programma gaat elke keer controleren op berichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritusja: bedoel je dat die 3g uit moet schakelen dan?
Ritsuka
12 jaar geleden
3g is je internet, dus dan moet je die uitzetten. Je kunt altijd nog internetten via Wifi, als je dat hebt. Dat is geheel gratis en kost je geen dataverbruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok! Ga ik proberen vanaf nu! Bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

's Nachts zet ik de iPhone in de 'vliegtuigmodus'. Geen contact met internet en niet opgebeld worden. De wekker doet het wél.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik snap niet precies wat je bedoelt maar je kan gewoon je hele internet uitzetten, dan kan hij ook niks meer uploaden als dat is wat je bedoelt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als je uploaden van je Apps uit zet, bestaat er de kans dat je Apps niet meer (goed) functioneren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cleaner heet de app

Of dubbelklik op de homebutton en dan 1 voor 1 uitzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem hebt gejailbreaked kan je een app installeren waarmee je in een keer alle apps kan afsluiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding