Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat betekend onder je bod met rode letters trekt bod in

Ik heb een bod gedaan van € 6 .- daaronder staat trekt bod in ! Betend dat dat je bod niet geld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Ik neem aan dat het betekent dat de "verkoper" van het product je bod te laag vind, deze niet serieus neemt en daardoor het bod intrekt. Jouw bod is daarmee dus inderdaad niet geldig.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb net even op marktplaats een bod gedaan op één van mijn eigen advertenties.
Onder het bod dat ik geplaatst heb staat inderdaad met rode letters: Trek bod in.
Als je besluit dat je toch niet meer geinteresseerd bent in het product, dan kun je zelf, door daar op te klikken, je bod verwijderen.

Als de aanbieder je bod niet accepteerd, dan wordt die door hem/haar verwijdert van de site en dan krijg je daar een mailtje van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat je je bod intrekt als er een dergelijke tekst staat. Of je moet de rode letters nog aantippen en dat het daarna gebeurt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de verkoper niet jouw bod kan intrekken, hooguit kan het niet worden geaccepteerd.
Het lijkt er erg op dat je zelf wellicht door een verkeerde muisklik je bod hebt ingetrokken.

Maar als je dat bod niet wil intrekken, kan je toch nogmaals dat bod van 6 euro uitbrengen?
15 jaar geleden
Ik denk dat er staat "trek bod in", en niet "trekt bod in". Kun je aangeven of dat inderdaad zo is?

Zo ja, dan heb je een bod gedaan, en dat bod staat er, en het is en blijft geldig. Die tekst is als een soort knop waarmee je, als jij dat wilt, je bod toch nog kunt intrekken.

Zolang je niet op die tekst klikt, blijft je bod gewoon staan.

Vergelijk het met het maken van een afdruk van een groot document. Dan zie je ook een knop "Afbreken" (of "Cancel") staan. Dat betekent niet dat je afdrukopdracht wordt afgebroken - het betekent dat je, als je dat wilt, je afdrukopdracht kúnt afbreken door op die knop te klikken.

De knop "trek bod in" is net zoiets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt het over marktplaats, en zoals mijn voorganger schreef, als je op "trek bod in" klikt, trek je het door jouw geplaatste bod in! Lijkt me erg logisch!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing