Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn draadloze logitech muis doet het opeens niet meer, hoe kan dit? Ik heb hem al een paar x aan en uit gedaan, maar hij geeft geen kik (piep).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als je de muis aan doet, brand dan het rode lampje?
Niet batterij vervangen.
Brand wel de receiver "adapter"verbinding knopje indrukken meestal gaat daar dan een lampje knipperen.
Dan het verbindinknopje meestal rood onder op de muis indrukken. Als het een combinatie is met het toetsenbord , moet je in de gebruiksaanwijzing kijken in welke volgorde deze aangesloten moeten worden
Frank
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Batterij leeg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Controleer de batterijen. Als er een synchronisatie knop op de ontvanger en de muis zit kun je dit ook nog proberen. Hou de synchroon knop op muis en ontvanger dan tegelijk in voor max 10 sec. Werkt het dan nog niet kun je proberen de muis op een andere computer aan te sluiten. Als hij het dan nog niet doet is je muis naar de muizenhemel gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook nog proberen kijken of de drivers goed zijn geïnstalleerd, ik weet niet welke windows je gebruikt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook een andere usb poort proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit ook is gehad met mijn logitech (bedrade) muis. Je kan de drivers van de logitech site downloaden en instaleren. Werkt dat nog niet kan je batterijen checken. Je kan ook een andere usb poort prpberen of een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing