Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik muziek op een cd tje branden vanaf youtube?

Ik kijk en luister heel vaak naar muziek op ''youtube''.
De toegang is makkelijk en je hoort meteen de kwaliteit van de muziek. Ik zou zo graag een cd-tje branden met mijn favoriete nummers. Weet iemand of het downloaden en branden van muziek vanaf youtube mogelijk is. Zo niet dan zijn andere adviezen ook welkom (wil er best wat aan abonnement ofzo voor betalen. Vind eigen muziek echt gaaf. Vast dank voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als ik liedjes wil hebben op een cd dan doe ik het volgende.
open de link hieronder, het zegt het eigenlijk al.
Hierna ga je naar de video die je wilt hebben en plak de url in het tekstvak. Let op je krijgt wel even extra een reclame te horen laat deze open staan als hij geen geluid maakt zo voorkom je telkens afsluiten. Je hebt in ieder geval geen convertor nodig om te installeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
sommige youtube filmpjes zijn niet om te zetten of te downloaden doordat ze beschermd zijn. Probeer dit dan ook niet.
Het kan ook zijn dat het op een later tijdstip ineens wel lukt dit komt hoogstwaarschijnlijk omdat er teveel openingen naar dat filmpje waren.

Dus geef het niet gelijk op, maar als het werkelijk niet lukt moet je het ook iet verder proberen met dat filmpje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gewoon downloaden op je PC. Je kan dan een bestand aanmaken met alleen de nummers die je leuk vind en deze op een CD branden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan je doen via de youtube downloader. Dit programma download het filmpje eerst als een flash bestand. Met hetzelfde programma kan je hem daarna omzetten als een mp3 bestand. Persoonlijk vindt dat de kwaliteit van het geluidsbestand iets minder wordt. Maar dit is te verwaarlozen.

Als je alle favo muziek dan als mp3 hebt dan moet je dat nog even branden op een cd als mp3 formaat of audio bestand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Free YouTube to MP3 Converter is gratis te downloaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik werk met free youtube to mp3 converter, is gratis en werkt goed, duurt alleen een beetje lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar listentoyoutube.com, dan voer je de link (url) van het filmpje in. Dan kan je kiezen uit "standard quality" en "high quality". Klik dan op "go!".
Klik op de volgende pagina vooral NIET op "download" of "play" onderaan de pagina, want dat zijn virussen! Klik op "download mp3".
Op de volgende pagina klik je op "download mp3"! Als hij het niet doet, klik je 2× op <-- (vorige) en dan doe je wat je moet doen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing