Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik ergens alles terugzien wat ik vandaag gekopieerd heb?

Ik heb namelijk per ongeluk iets anders gekopieerd terwijl ik daarvoor iets heel belangrijks had gekopieerd. En dat ben ik nu kwijt..!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Van een internet site kun je je geschiedenis bekijken zodat je op de website komt waar de tekst stond. De geschiedenis van je browser staat bij Internet Explorer in de taakbalk vaak onder extra. Bij Google Chrome (gebruik ik zelf) staat dit bij het gereedschapje naast de browserbalk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het in een tekstvak had getypt en niet standaard bij de site hoort, ben ik bang dat je het kwijt bent. De website onthoud niet met een cookie wat jij typt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je copy en paste bedoeld dan nee dan gaat dit niet lukken

maar je kon destijds in de vak control+Z drukken dan was er een dikke kans om het terug te krijgen maar ik ben bang dat het nu te laat is?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus met in het vak bedoel ik waar de tekst in heeft gestaan mits je het had geplakt ergens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bestanden die je hebt gekopieerd worden tijdelijk opgeslagen op je klembord. ik zou niet precies weten hoe je die onafhankelijk van een programma kunt terugroepen. echter de meeste programma's (waaronder word en powerpoint) hebben een recovery functie. deze maakt tijdelijke opslagbestanden die je met recovery kunt terughalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is helaas niet mogelijk, tenzij het nog in het klembord (clipbrd) staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing