Toen ik mijn computer opstartte startte het programma antivirus IS op en toen kon geen programmas meer opstarten, hoe kan ik dit probleem oplossen?
Het blijkt een anti virus programma te zijn waarbij hij niks toelaat. Weet iemand hoe je dit op kan lossen? Ik heb een windows 7
Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb denk ik al een oplossing gevonden: Ik doe op een cd 2 anti - malware programma's erop en installeer die op mijn pc terwijl die op safe mode staat, denken jullie dat het dan zal lukken?
Toegevoegd na 2 uur:
De malware is weg, de scan duurde 46 minuten en 28 seconden en van de 264662 bestanden waren er 6 geinfecteerd. Maar nou komt het volgende probleem: Als ik op een internetsite wil gaan staat er dat de pagina niet kan worden weergeven met als fout: Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Onbekende fout. Dus de browser doet het niet maar internet doet het wel want ik kan wel op msn. Iemand nog een oplossing?
Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb het probleem met internet opgelost. Op Internet Explorer moest ik op 'Tools' klikken en dan op 'Internet Options'. Dan moest ik naar 'Connection' gaan en daarna klikken op 'LAN Settings' waarbij ik het 'Use a proxy server for your LAN' moest unchecken. Bedankt voor alle hulp!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.