Welk pc software kan een complete kopie maken van je harde schijf (image) zonder dat er services geinstalleerd worden?
True Image 2010 installeert op de achtergrond services. Bestaat er een software programma zoals True Image, waarmee je tijdens het werken in windows, een complete image kunt maken van je harde schijf? zonder dus dat er een service geinstalleerd wordt
ik heb een oude pc, vandaar dat er zo weinig mogelijk achtergrondprocessen aanwezig wil
ik kan ook opstartcd gebruiken van true image, maar ik maak liever een image 'terwijl ik aan het werken ben in windows', zoals true image kan
wie weet andere soortgelijke software ZONDER dat er een service geinstalleerd wordt
Toegevoegd na 3 uur:
Ik bedoel dus:
natuurlijk wordt er een proces opgestart als je een toepassing installeert of opstart. Maar ik wil dat die service automatisch verdwijnt bij het sluiten van het programma; bij true image is de service nog steeds aanwezig als ik de pc terug opstart. Dus de service zelf mag natuurlijk wel draaien als ik het backup programma opstart, maar moet meteen weer stoppen als ik het programma sluit en de service mag zeker niet aanwezig zijn bij het opnieuw opstarten van de pc, dus enkel als ik het programma zelf start.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.