AVG virusscan blijft vragen of ik kopen wil. Kan ik deze verwijderen en opnieuw de gratis versie downloaden?
Een tijdje geleden heb ik AVG virusscan op mijn pc geinstalleerd. Ik heb daarbij ook de proefversie genomen voor 30 dagen uitgebreide bescherming. Na 1 dag begonnen ze me al steeds bij het opstarten te vragen of ik het kopen wou. Ik heb braaf gewacht tot de 30 dagen proef van die versie was afgelopen in de hoop dat dat vervelende schermpje dan wel weg zou gaan, maar nu blijft ie dus gewoon zeggen dat het inmiddels verlopen is en of ik het wil kopen :-/
Kan ik nu AVG gewoon van mijn pc verwijderen en dan opnieuw de gratis versie downloaden en installeren?
Toegevoegd na 3 dagen:
Toevoeging voordat ik mijn vraag sluit: Ik heb AVG verwijderd van mijn pc via het configuratiescherm/programma's. Tussen het verwijderen door werd mij gevraagd of ik wèl de gratis versie wilde blijven gebruiken zodat die geconverteerd kon worden. Dat is ook gebeurd dus was eigenlijk heel simpel, al had ik dat liever 30 dagen geleden geweten *grijns*.