Wij werden gebeld door Engels talige mensen die zeiden dat ze van Microsoft waren, zijn dit hackers?
Mijn ouders zijn gebeld op hun huistelefoon door Engelstalige mensen die zeiden dat ze van Microsoft waren en hadden gedetecteerd dat er hackers waren op hun computer, zij hebben meerdere computers maar ze zeiden dat ze niet konden zeggen over wat voor een computer het ging, en ze zeiden ook dat ze meerdere emails hadden gestuurd om hun te waarschuwen maar ze konden ook niet zeggen naar welk mailadres, mijn ouders vonden dit verdacht en hebben opgehangen.
Wat moeten ze hiermee en zijn dit hackers????!!!!!!!
Toegevoegd na 1 minuut:
En we vonden het ook gek dat het in het Engels was, dit zou Microsoft gewoon in het Nederlands doen, en we hebben ook niet het Nummer van onze Huistelefoon aan Microsoft gegeven, Hoe zit dit nou???!!!
Ik hou ze zo lang mogelijk aan de lijn totdat ze zo gefrustreerd zijn dat zij ophangen. Ze willen toegang tot je computer (om de boel te.locken) en een duur service contract laten afsluiten.
Oplichters uit India, maar geen verstand van computers of maar iets met Microsoft te maken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.