Waarom beveiligingsvragen bij paypal terwijl er toch geld af kan worden gehaald?
Kreeg vanmorgen een mail dat er een bedrag van 141,79 af zou worden gehaald van mijn paypal rekening.
Nou heb ik niets gekocht en gelijk paypal gebeld, gelukkig is tot nu toe alles opgelost moest ook een nieuw wachtwoord en beveiligingsvragen aanpassen.
Maar waarom zou ik dit allemaal aan heb moeten passen terwijl er zo iemand geld af kan halen?
Ook paypal heb ik gevraagd hoe dit kon en kreeg alleen te horen, ik heb geen idee hoe dit kan mevrouw. nou daar gaat je vertrouwen in paypal dus.
De enige keer dat ik ik iets via paypal heb gekocht was 2 maand terug, ook werk ik via een beveiligde pc. ik reageer nooit op mailtjes van de bank o.i.d. en geef ook nooit zo mijn wachtwoord o.i.d. aan een ander door.
en ik sla ook nooit geen wachtwoord op.
Hoe kan er dan toch geld af worden gehaald??
En hoe komt die persoon dan op welke manier aan mijn wachtwoord en eventueel beveiligingsvragen??
Of dacht je dat je eigen bank alles gratis doet? Vaste kosten voor je betaalpakket, wisselkoersopslag voor andere valuta, geen rente op credit saldo maar flink cashen als je even rood staat. etc etc.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.