Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op de website www.geurnoten.nl wil kijken komt het volgende tevoorschijn. Wat betekent dit?

Ik krijg dan een zwart scherm met de melding "Hacked by d3b-X" of zoiets. (zie afbeelding) Waarom is dat zo en wat betekent het?
Waarom kan ik die website niet gewoon bezoeken?

Toegevoegd na 4 minuten:
Voorheen was dit nooit een probleem. Ik bezocht deze website graag omdat het interessante informatie bevatte over allerlei parfums. Het is sinds een paar dagen dat de website niet meer funktioneerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt niet aan je browser. Gantengers Crew is een beruchte Indonesische hacker.

http://hackread.com/6-ubuntu-websites-hacked-by-indonesian-hackers/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, die site is bij mij gewoon bereikbaar.... geen spoortje van die hacker te bekennen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@j4ck1nth3b0x, nog sterker bij mij opende de site gisteren helemaal niet. Google heeft een kwartier staan draaien, daarna niks meer.
Nog eens geprobeerd. komt keurnoten.nl tevoorschijn.
Op de foto van Dirkje staat duidelijk "Gantengers crew". Dan weet ik wel hoe laat het is.
De websitebeheerder merkt zelf dat er wat vreemds aan de hand is met de website en weet zelf hoe dit zo snel mogelijk vanuit de backup te verhelpen.
https://www.hostnet.nl/helpdesk/webhosting/is-uw-website-gehackt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de computer van de buren (windows 7) lukte het ook niet. Ook daar heel lang een wit scherm en uiteindelijk het bericht "kan de webpagina niet openen". Even later op diezelfde computer weer het zwarte scherm. Vreemd dat de site op sommige andere computers wel gewoon werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Dirkje, misschien een ander beveiligingsprogramma
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank Joan, ik ga me er eens in verdiepen.

Andere antwoorden (1)

Ligt waarschijnlijk aan jouw computer, want de website werkt bij mij gewoon. Probeer eens een andere browser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helpt niet. In mijn Safari browser op de Mac krijg ik precies hetzelfde...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens ccleaner te draaien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, ga het proberen. Dank.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
CCleaner heeft niet geholpen helaas...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding