kan ik hitman pro op mijn laptop laten draaien met microsoft security essentials ?
ik heb hitman pro gedownload, maar ik had ergens gehoord dat je problemen kan krijgen als je 2 anti virussen tegelijk laat draaien. kan ik problemen verwachten?
maar kan ik dan hitmanpro.alert wel gebruiken of moet ik die toch maar verwijderen?
hitmanpro was in die tijd ook een programma dat allerlei scanners koppelde ook zaken van andere bedrijven in zeg maar
een script runde dat deze scannner allemaal zijn ding liet doen en daar kwamen uiteindelijk allerlei problemen door
dus nee hitmanpro heeft bij mij vrij snel afgedaan. Bovendien de regel bij mij is,
een (virus, een andersoortige scanner hoort virussen buiten de deur te houden dus al op te merken bij de eerste poging
Als er eenmaal een besmetting plaats heeft gevonden die niet meteen is opgemerkt of dit ook terug komt nadat het zogezegd verwijderd is
en het is meer dan alleen een valse positief in je systeem herstel bestanden .
Dan ben ik sneller weer veilig online door windows er helemaal opnieuw op te zetten. want een volledige scan en zeker van verschillende scanner achter elkaar duurt een eeuwighied
dan ben je sneller en 100% klaar als je er windows en natuurlijk meteen weer 1 virus scanner er opnieuw opzet.
Bestanden die ik moet bewaren bewaar ik sowieso in de cloud
en de rest kan ik altijd wel weer terug halen als ik daar de behoefte aan heb.
Films ed als je die zou hebben gaan altijd naar een D schijf of een externe schijf. dus nee hou het bij 1 virus scanner en gebruik een malware scanner of een combi scanner Die van microsoft security essentials of tegenwoordig windows defender is goed genoeg dus succes ermee
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.