Kan het zijn dat als je via iphone op internet gaat via 3G, je ip-adres in de middag anders is dan in de avond terwijl je wel in zelfde kamer bent?
Ok lang verhaal, ik vermoed inbraak op mn G-mail account(en ik weet ook wie:( ) Nou zag ik via 'recente activiteiten' bij g-mail dat er vanmiddag is ingelogd met een vreemd IP-adres. Vooral het tijdstip doet me vermoeden dat ik het niet ben geweest. Het rare is ook dat het IP-adres soort van geheim is, kan geen locatie zien, en niet zien via wat voor provider er is ingelogd(kan ik wel zien bij de andere Ip-adressen die er staan). Nou zou er toch een kleine mogelijkheid zijn geweest dat ikzelf heb ingelogd op mn gmail op Iphone(en het niet meer weet). Ik heb zojuist via 3G op mn Iphone gekeken via zo'n zoeksite wat mn IP-adres is.. Dit is niet hetzelfde als het Ip-adres van het verdachte tijdstip vanmiddag! Ook is het nu niet geheim(locatie kan ik zien op kaartje, en er staat bij dat het via Iphone is) Kan het toch zijn dat als ik het het zelf ben geweest, dat het IP-adres vanmiddag anders was dan vanavond?(terwijl ik in dezelfde kamer was en beide keren via Iphone op 3G ging) Sorry lang verhaal, en ben nogal een computer-leek:p
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.