Malware verwijderen lukt niet met malwarebytes antimalware, wat nu?
Ik heb een of andere malware of virus op mijn computer, die ervoor zorgt dat willekeurige woorden op het internet links worden en als je daar dan met je muis overheen gaat, verschijnt er een reclame. (Mosyx. com)
Ook verschijnt er vaak, als ik naar een website ga, een wit venster die dan meteen geblokkeerd wordt.
Bij internet explorer heb ik ingesteld dat hij eerst moet vragen als een website gebruik maakt van cookies. Als ik dan gewoon op google zit, komen er opeens allemaal vragen van cookies van websites die ik helemaal niet ken, zoals superfish en nog meer, volgens mij is dit ook onderdeel van het virus?
Dit heb ik allemaal geprobeerd, maar tevergeefs:
- Malwarebytes Antimalware: snelle scan en volle scan. Geeft aan dat hij niks kan vinden op mijn pc.
- Plug-ins en extensies van google chrome en internet explorer bekeken, daar zit niks geks tussen.
- Verschillende andere virusscan-progamma's gedownload, zonder resultaat. Ook GCcleaner..
Ik heb niet veel verstand van computers en al helemaal niet van dit soort dingen. Hopelijk weet iemand de oplossing?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.