Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg zo'n 3 java updates van Oracle per dag. Is dat normaal?

Ik vraag me af of dit niet verdacht is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me wat veel. Weet je zeker dat de updates ook werkelijk zonder fouten geïnstalleerd worden en dat niet telkens geprobeerd wordt dezelfde (mislukte) updates uit te voeren?
Poet
11 jaar geleden
Ik klik steeds ok als de pop-up toegang vraagt maar verder zie ik niets raars. Hoe kan ik dan nagaan of die updates niet slagen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Normaal is het niet vaker dan een keer per 2 maanden. Het lijkt erop dat Java niet wordt geïnstalleerd en dat het daarom steeds opnieuw wordt geprobeerd.
Het beste kun je Java deïnstalleren. Java staat erom bekend niet alle vorige versies weg te gooien, leeg daarom de directory c:\program files\java.
Download de laatste versie van Java; let daarbij op dat je de 32 of 64 bits versie download die bij jouw versie van Windows past.
Installeer Java dan opnieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Poet
11 jaar geleden
Ok dank, dat heb ik gedaan. Nu afwachten...

Andere antwoorden (1)

Heb ik ook gehad,elke keer als ik de p.c. aan deed,ik heb java eraf gehaald want ik heb er toch niets aan en je loopt de kans dat je gehackt wordt.

java kan een gevaar zijn voor je computer ik raad je ook aan om java van je computer te verwijderen.
java maakt je computer namelijk gevoeliger voor hackers.

Toegevoegd na 1 minuut:
java wordt soms gebruikt om programma's zoals limewire te draaien.
java wordt ook gebruikt op website's
neem een voorbeeld aan: http://www.video2mp3.net/nl/
ik snap dus niet waarom hun java nodig hebben om een video te converteren.
andere site's kunnen toch ook zonder?
En dus kan de eigenaar van die site (die jij toegang/toestemming geeft via java) jou hacken.
Er wordt sterk aangeraden (door verschillende beveiligings sites), java te verwijderen van je computer, indien je die er nog hebt op staan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding