ING Webpagina reageerd niet, wat te doen?
Mijn moeder heeft geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen via de T-Mobile website, Ik heb mijn gegevens ( mobiele nummer, hoeveel btg, etc ) opgegeven en ben verder gegaan, toen heeft ze haar ING gegevens ingevuld ( de website was correct want het begon met het juiste adres ). Maar opeens laadde de site erg traag en stond er in beeld dat de webpagina niet meer reageerde. Na eventjes wachten kwamen we weer terug op het login scherm van ING, na de 2e keer de ING gegevens te hebben ingevuld kregen we hetzelfde probleem, maar dit keer versprong de pagina wél naar de volgende stap voor afbetaling ( nadat de webpagina weer reageerde ) Daar koos ze haar rekening en klikte op ''verder''. Maar wéér zei de pagina ''De website reageert niet. Toch kwamen we na eventjes wachten op de TAN-code pagina terecht, daar heeft ze de juiste TAN-code ingevuld en heeft toen op ''verder'' gedrukt. Jahoor, alweer reageerde de webpagina niet, maar dit keer versprong hij niet naar de laatste stap voor afbetaling, maar weer naar het begin ( login scherm van ING ). Mijn moeder is als de dood dat ze nu blootstaat aan virussen e.d en durft eigenlijk niet meer verder te gaan. Om te testen ging ze nu naar de site van ING ( dus niet voor het betalen van mijn beltegoed ) om in te loggen. Volgens haar heeft ze de juiste gegevens ingevuld maar toch staat er dat de naam en/of wachtwoord onjuist is ingevuld. Wat kan er aan de hand zijn? en hoe verhelpen we dit ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.