kan iemand mijn IP adres en mail header misbruiken?
Er is een mail na mijn Familie gestuurd die mijn gegevens bevat
IP adres en een mail Header.
hoe kan dat???
ik ben al manden bezig om er meer over te weten te komen heb provider abuse en Apple abuse ingeschakeld. maar behalve dat ze zeggen het is niet van mijn pc kom ik er niet achter hoe zo iets kan
snap er niets van!!!
Vraag ben je goed in computers dan wil ik je wel uitleg geven.
Het gaat er om dat ik iemand uit de familie heb gebelt om mede te delen dat de lijfelijke moeder (mijn schoonmoeder87)niet word uitgenodigd voor de bruiloft van haar dochter.
ja en dat had ik noooooooit moeten doen! want toen begonnen bedreigingen en dat werd later ontkent.(bij het ooglicht van haar kinderen die nu blind verder moeten ). na maanden werden wij gebeld door een schoonzuster Met de mededeling Dat ik mijn verhaal klopt dat ik ben bedreigt.men(mijn schoonzuster uit Mallorca) zou met ons contact opnemen voor een excuus wat tot nu noch niet is gebeurt!! maar juni 2012 kwam deze mail in omloop waar beweert woord dat ik dat gedaan heb.iedereen uit familie en noch wat kennissen heeft deze mail ontvangen. WIJ NIET! in de mail schijnt te staan dat mijn schoonzuster uit Mallorca haar excuus an haar zuster in Enschede aaanbied en ..........
en nu blijkt dat ze het niet heeft gedaan maar dat ik het heb gedaan.
ik kan niets doen zolang men geen aangifte doet zegt onze advocaat.
zij moeten bewijzen niet wij ! maar ik wil het bewijs brengen omdat ik hier niet meer mee verder kan leven. nu lijkt het er op dat ik na 30 jaar in nl te wonen de hele familie band heb verbroken en dat is verschrikkelijk mijn man en zoon blijven mij steunen maar ik het niet meer lang volhouden en de dreiging van mijn schoonzuster word noch waar ook.?!
zij wilde er persoonlijk voor zorgen dat mijn man mij op straat zet....... als ik niet an iedereen excuus anbied voor dat telefoontje destijds wegens haar moeder
moet het zijn volgens de Familie
1. Klik op de Windows-bol linksonder.
2. Type cmd in het zoekveld.
3. Start het programma cmd zodra de computer het heeft gevonden.
4. In cmd type je het volgende:
tracert 194.109.134.103
5. Nadat je op Enter hebt gedrukt, staat op de eerste regel wie de
eigenaar van 194.109.134.103 is. In dit geval: www.buienradar.nl . Op een Mac moet dit ook kunnen, maar je zult een Maccer moeten vragen hoe je een "command promp" (of "shell") opent, want dat kan ik je niet vertellen. Voor veel IP-adressen werkt deze methode, helaas niet voor allemaal. Maar het is een poging waard.
als je noch iets weet dan lees ik het wel dank je voor je tijd
ik snap er niets meer van, maar ik begrijp dat het Eenvoudig is mail te vervalsen!? Is er ook een instantie officieel die zo iets kan beschrijven of waar ik mee contact kan opnemen? Of mijn gegevens kan controleren??
ik heb wel bevestiging van Apple en van Ziggo maar ik wil het ook begrijpen hoe het gebeurd is
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.