Waarom verplaatsen de pictogrammen op mijn bureaublad?
De laatste tijd doet mijn computer best vreemd...
Soms beweegt mijn cursor uit het niets terwijl ik mijn muis niet eens gebruik, en klikt ook HEEL soms, en een enkele keer ging de cursor naar rechtsboven en sloot mn browser af, ik schrok me helemaal lam!
En de pictogrammen op mijn bureaublad die blijken ook wel eens op plaatsen te zitten waar ze niet eens horen. zoals helemaal rechtsboven terwijl ik al mijn pictogrammen gewoon netjes in rijtjes aan de linker kant van mijn bureaublad heb staan.
En dan is er ook nog eens mijn firewall, die blijkt dus steeds uit te staan als ik mijn computer aan doe, en moet ik het dus steeds weer handmatig aanzetten terwijl de firewall instellingen op automatisch staan. (!)
Ik heb echt geen geld voor een nieuwe computer, wie weet wat er aan de hand is? Mijn virusscanner (AVG) heb ik tig keren een grondige scan laten uitvoeren, maar zegt dat heel mijn computer clean is en normaal werkt!
HELP!
Toegevoegd na 39 minuten:
net ontdekt dat windows defender al een tijd lang uitstaat, laatste scan door WF was gemaakt op 18-10-12, sinds die tijd staat ie uit volgens mij..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.