Als je trojaanse paarden op je pc hebt gehad en deze zijn verwijderd is het dan veilig om je hotmail te openen (i.v.m. intypen wachtwoord ed)?
Mijn computer deed ineens raar (ik kon geen word meer openen ed.). Om een lang verhaal kort te maken, virusscan (mcafee; abonnement) erover laten lopen. Bleken er meerdere trojan horses er in te zitten. Het vreemde was dat ook ineens m'n firewall uit was. Ik kreeg hem ook niet meer aan. Andere browser gedownload (ik dacht miss speelt het internet explorer gebeuren mee). Diverse anti virusprogramma's laten scannen (spybot, anti malwarebytes, mcafee scurity scan plus etc.)
Het vreemde is dat het ene moment de firewall van mcafee (de abonnement variant) het doet en de andere keer als ik hem opstart niet.
Maar goed nu mijn vraag, na al die anti virus programma's komen er geen meldingen meer. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn pc 'schoon' is? Ik durfde nl nergens in te loggen omdat ik bang was dat men de wachtwoorden kon traceren oid. En dus ook geen advies via de mail vragen bij mcafee. Zou ik mijn hotmail weer kunnen gebruiken of is het nog niet veilig genoeg?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.