Hoe verwijder ik een account dat iemand anders met mijn e-mailadres heeft aangemaakt?
Een zo gedetailleerd mogelijke uitleg:
Ik heb vandaag een e-mail ontvingen van "Spelletjes.nl" dat bevestigt dat ik een account zou hebben aangemaakt. En dat heb ik niet!
Het is duidelijk dat iemand anders met mijn e-mailadres een account heeft gemaakt. Enkele minuten na het eerste mailtje kwam een tweede binnen dat een andere speler mijn "vriendschapsverzoek" heeft geaccepteerd. Reden genoeg om te concluderen dat mijn e-mailadres gebruikt wordt.
Het mailtje bevat een noot:
Dit is een automatisch verzonden bericht, dus je kunt hier niet op antwoorden. Meld je hier af als je geen e-mailmeldingen voor vriendschapsbevestigingen meer wilt ontvangen.
Als ik op die link klik, kom ik terecht op een pagina waar ik mijn account en wachtwoord moet invullen - van die site! - maar dat wachtwoord heb ik dus niet!
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat het account (_-simou10-_) verwijderd wordt?
Toegevoegd na 1 minuut:
Verkeerde noot gekopieerd, dit was hem:
Dit automatische bericht bevestigt je aanmelding op Spelletjes.nl. Als je je niet geregistreerd hebt en je aanmelding wilt verwijderen, volg dan de instructies hier.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.