Hoe verwijder ik een account dat iemand anders met mijn e-mailadres heeft aangemaakt?
Een zo gedetailleerd mogelijke uitleg:
Ik heb vandaag een e-mail ontvingen van "Spelletjes.nl" dat bevestigt dat ik een account zou hebben aangemaakt. En dat heb ik niet!
Het is duidelijk dat iemand anders met mijn e-mailadres een account heeft gemaakt. Enkele minuten na het eerste mailtje kwam een tweede binnen dat een andere speler mijn "vriendschapsverzoek" heeft geaccepteerd. Reden genoeg om te concluderen dat mijn e-mailadres gebruikt wordt.
Het mailtje bevat een noot:
Dit is een automatisch verzonden bericht, dus je kunt hier niet op antwoorden. Meld je hier af als je geen e-mailmeldingen voor vriendschapsbevestigingen meer wilt ontvangen.
Als ik op die link klik, kom ik terecht op een pagina waar ik mijn account en wachtwoord moet invullen - van die site! - maar dat wachtwoord heb ik dus niet!
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat het account (_-simou10-_) verwijderd wordt?
Toegevoegd na 1 minuut:
Verkeerde noot gekopieerd, dit was hem:
Dit automatische bericht bevestigt je aanmelding op Spelletjes.nl. Als je je niet geregistreerd hebt en je aanmelding wilt verwijderen, volg dan de instructies hier.