hoe kan ik mijn ingevulde en al verstuurde belastingaangifte printen op een andere computer?
Ik heb geen printer en wil mijn ingevulde en al verstuurde belastingaangifte printen in de leeszaal.Ik wil het hier niet vragen, omdat het niemand aangaat wat mijn inkomen is.
Op mijn computer staat het op bureaublad en als ik daar op klik dan krijg ik mijn aangifte te zien en kan ik printen, maar ik heb geen printer.
Wat moet ik intikken op de computer in de leeszaal om mijn ingevulde en verstuurde belastingaangifte tevoorschijn te halen en zodoende die uit te kunnen printen?
Ik ben blij als iemand mij heel duidelijk de stappen voorzegd wat ik moet intikken in de leeszaal. Dat schrijf ik dan op en neem het briefje mee naar de leeszaal.
Ik ben niet zo goed met computer dus alsjeblieft geen mokerslagen op mn kop.
vr gr
Gonna
Toegevoegd na 5 minuten:
Digicode gebruiken weet ik wel, omdat ik zelf mijn belasting op de computer heb ingevulde met de digicode om te ondertekenen. Dus dat weet ik dan weer wel
Toegevoegd na 1 uur:
Het moet toch mogelijk zijn je eigen belastingaangifte te kunnen openen op een andere computer met behulp van digicode?
Het lijkt door onderstaande antwoorden alsof dat niet mogelijk is. Of althans enkel met gebruik van een stick. Lijkt mij raar, maar misschien kan het echt niet.
Is er iemand die weet of dat kan en zo ja hoe doe je dat?
vr g\Gonna