Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kreeg net de melding van nod 32 dat er een fout in het c:windows\mdm. exe zit wat te doen?

Werkgeheugen » C:\Windows\mdm.exe - een variant van Win32/Gyimface.A worm - opschonen niet mogelijk

dit krijg ik van mijn nod 32, iemand suggestie`s, oplossingen?

op windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
993

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het eens met Malwarebytes Anti-Malware. Bron klikken, downloaden, installeren, scannen in de map C:\Windows en kijken of die het wel kan oplossen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, virus is weg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd! Wat je nog wel beter kunt doen is MBAM weer verwijderen, kan eventueel problemen veroorzaken als het samen met NOD is geïnstalleerd.
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee hoor Daan R, die kunnen gewoon naast elkaar draaien! Bovendien geeft de gratis versie van MBAM geen realtime bescherming. Afgezien daarvan kun je, naast een virusscanner (en dat mag er inderdaad maar eentje zijn!), zoveel malwarescanners op je pc zetten als je zelf wilt. Sterker nog: bij Vista en Win7 staat Windows Defender standaard op je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik laat het er gewoon opstaan voor het geval dat, maar ik gebruik het gewoon niet.
Probleem opgelost!
+10!

Andere antwoorden (1)

Als je Nod32 hebt gekocht kan je support vragen als je het bestand niet kunt opschonen.

MDM staat voor machine debug manager, een foutopsporingtool van microsoft.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je zou in de internet explorer instellingen kunnen controleren of MDM uit staat (zie afbeelding: vinkjes zetten bij uitzetten).

Toegevoegd na 11 minuten:
Heb je trouwens al geprobeerd de Grondige Scan aan te zetten van NOD32 waarbij je ook het werkgeheugen scant? Dat zou ik dan eerst doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding