hoe kom je in contact met hotmail, ik ontvang spam van premier players club, waardeloos?
ik wil ervan af want ik krijg er een stuk of 6 per dag. Dit wil ik ze laten weten. Maar hoe?
Toegevoegd na 12 uur:
De afzender heb ik gisteren geblokkeerd met alleen de domeinnaam. Dus inclusief alles wat voor @ staat. Staan er vandaag weer 2 spams in de box, nu met een andere domeinnaam. @glocalnet.net en @acdjardimdaserra.org voor wie dit ook wil blokkeren. ZO irritant, ik wil hen stoppen, aangeven ergens, kan dat dan nergens?
De knop junkmail staat in mijn hotmail versie nergens, ook geen spam. Alleen ongewenst. Dit aanklikken heeft geen enkel effect, de mails komen gewoon toch weer.
Toegevoegd na 18 uur:
T is toch te gek dat daar niets aan te doen zou zijn, is er geen anti spam site of cyberpolitie oid?
Toegevoegd na 1 dag:
Heb via spamklacht geprobeerd te klagen, ook dat lukt niet want ik weet niet tot hoe ver een header doorloopt Dus plakte ik gewoon ruim wat beginregels. Wat doet opta: bericht wordt niet herkend. Tot hoever loopt deze header?x-store-info: 4r51 + + eLowCe79NzwdU2kR3P ctWZsO + J
Authentication-Results: hotmail.com; afzender-id = temperror (afzender IP is 188.233.108.101) header.from = noreply@wattsind.com; dkim = geen header.d = wattsind.com; x-hmca = geen
X-Message-Status: n: 0: n
X-SID-PRA: Premier Players Club
X-DKIM-Resultaat: Geen
X-AUTH-Resultaat: NONE
X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTA7YT0wO0Q9MjtHRD0yO1NDTD02
X-Message-Info:
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.