Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

het beeldscherm van mijn computer gaat niet meer aan, hoe ga ik dit oplossen?

Ik had net met een schoonmaakdoekje het beeldscherm schoongemaakt, maar toen bleek dat een vrouw die bij ons het huis schoonmaakt zei dat het niet goed was. dus ik met een handdoek met een klein beetje water het wegvegen, nu is het zo dat het ene beeldscherm wel aan gaat van de ene computer maar de andere gaat niet meer aan. ik had het bij beiden gedaan. nu is het zo dat als ik mijn beeldscherm aanzet, er een groen knopje aangaat, en als je hem uitzet een geel knopje, maar ik zie geen kleur meer.... wie weet hoe ik dit weer kan verhelpen? please snel nodig!:P alvast bedatnk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Het lijkt erop dat je óf gewoon het aan-/uitknopje hebt uitgezet, óf de stroomdraad los zit.
bamibal
13 jaar geleden
Controleer de netaansluiting: wellicht is de stekker een beetje losgeraakt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens is water op een flatscreen-monitor heel gevaarlijk: als er een druppel tussen scherm en onderrand naar binnen loopt kunnen er definitief stukken van het beeld in kleurige lijnen veranderen.
Heb ik eens met een laptopje gehad: 1 regendruppel zorgde voor een verticale strook van onder tot boven, niet meer te repareren.
Je had dus beter niet de sporen van het tamelijk onschuldige schoonmaakdoekje moeten verwijderen met een natte doek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als dit direct gebeurd is na het schoonmaken, dan lijkt dat toch de oorzaak en is hij stuk. Heb je nog garantie? Anders is het einde oefening. Een nieuwe kost vanaf zo'n 85 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing