Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met m´n laptop?

Ik zat gewoon even op de laptop. Hij hing vast, dus heb ik het moeten uitzetten.
Toen ik het wou opstarten ging hij allemaal bestanden herstellen enz, wist niet precies wat hij deed.
Nu duurt het ontzettend lang voordat ik normaal kan computeren, het duurt heel erg lang voordat ik kan inloggen. Het balkje onderaan is gewoon wit, zoals het lijkt alsof het een oude computer is. Duurt lang voordat ik normaal kan internetten.

Even over dat herstellen en verwijderen van die bestanden. Het waren er 200000 ( bestanden ) ofzoiets, zwart beeld met allemaal witte letters en cijfers. Daarna startte dit ding opnieuw op en duurt alles ontzettend lang.
Wat is dit en hoe krijg ik dit weer normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dit heb ik ook met mijn laptop gehad. De onderbalk werd net alsof het een oude computer was terwijl er windows 7 op staat. Hij werd ontzettend traag, vooral met het opstarten. Ik kon soms wel 15 minuten tot 30 minuten wachten. Uiteindelijk terug gebracht naar de winkel, de harde schijf is vervangen, dus ik denk dat die kapot gegaan was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik vermoed dat je harde schijf het binnenkort gaat begeven. vrees ik
hoor je ook meer geluiden tijdens schijfbewerking of zelf krassende geluiden ?
is de schijf erg heet ? meer dan normaal
dat betekent dat je schijfje het binnenkort gaat begeven
gauw vervangen
capthavoc
13 jaar geleden
Als je computer verkeerd wordt afgesloten, dus in 1x uitgezet wordt, dan herstelt hij al je bestanden, dat doet hij in 3 stappen zoals je dat misschien wel gezien hebt, en dat duurt ook altijd eventjes.
Maar dat is niks geks hoor, gewoon een service van je eigen laptop dat hij al je bestanden weer goed zet omdat hij verkeerd is afgesloten.

Dat je internet langzaam is kan heel veel oorzaken hebben, dus dat weet ik niet precies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kan je de computer ze gang laten gaan ALS die opstart. En Als al je bestanden verwijderd zijn iemand inschakelen die kan proberen je bestanden terug te halen. En Als dit allemaal Niet werkt zou ik kijken of je nog garantie hebt op je software.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ouderwets beeld denk ik aan veiligheid mode, maar dat zal het wel niet wezen. Ik denk inderdaad dat je hardware het heeft begeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing