Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een ip onzichtbaar maken

Ik heb iemand die me bedreigd te hacken in een virtual world . Daarom zou ik graag mijn ip onzichtbaar willen maken . Hoe kan ik dit doen ? De hacker steelt mijn adres , persoonlijke gegevens , wachtwoord , en zelfs telefoonnummer zegt ze . Daarom wou ik graag mijn ip onzichtbaar maken zodat ip tracking onmogelijk wordt .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

In de meeste gevallen weet men niet hoe te hacken. Zelfs je telefoonnummer, hoe dan hacken als je dat nergens achter hebt gelaten. Maar zoek eens op anoniem surfen bij google en je zult zien dat er een scala van mogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je IP-adres kan niemand achter je telefoonnummer en alles komen, alleen je internet provider kan dat. Maar zij geven niet zomaar jouw persoonlijke gegevens weg aan iedereen. Verder is het niet mogelijk om je IP-adres onzichtbaar te maken.

Enkel wanneer je een proxy instelt zou je misschien zichtbaar worden onder een ander IP-adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet in welke virtuele wereld je zit maar ik vermoed second life. indien dit het geval is wil ik je even op het volgende wijzen.

er is een echte mafia actief op second life... ze kunnen van alles uithalen dus ook je adres gegevens achterhalen!
Er zijn zelfs hackers bekent die geld van je kunnen stelen via deze manier, paypal is een van de bekende hiervan...
Echter zijn dit van die mensen die een grote mond hebben maar in de buiten wereld helemaal niets durven! (Dus ik zal zeggen vraag zijn adres en ga even bij die gene langs :P)

echter zou ik met deze mensen geen ruzie zoeken in second life... ze zijn namelijk in staat om o.a. je grafische kaart te laten crashen, en dus word je zonder problemen uitgelogd.
dit stelt nog niets voor
zoals je zelf zegt kunnen ze zo je wachtwoord achter halen en zelfs je account deleten.
Linden Lab doet hier echter niets aan om dat het anders een grote oorlog word... (er is al zoveel drama) Veel hackers die in sl lopen zijn ex-medewerkers van linden lab, ze zijn ontslagen en door mensen te gaan hacken maken ze het leven zuur van linden lab en de mensen van second life...

ik ken een paar vrienden die in dit wereldje actief zijn.
Ikzelf houd hier mijn handen vanaf!

mogelijk heb je zelf iets uitgehaald wat blijkbaar niet door de beugel kon... en tjah dan kan er wraak genomen worden.

je ip adres veranderen of gebruik maken van o.a. vpn heeft geen nut.
omdat je mac adres bij hun waarschijnlijk alang bekent is.
ze hoeven je alleen even te scannen en ze weten precies wie je bent.

Maar om je gerust te stellen, een echte hacker had alang actie ondernomen en erover gezorgd dat je sl niet meer op komt...
of je computer gesloopt...

Ze zeggen ook wel vaak, een echte hacker maakt zichzelf nooit bekent ;-)

mogelijk heb je te maken met een hacker wanabee oftewel zoals wij dat noemen een scriptkiddie.

dus ik zal je maar niet al te veel zorgen maken. :)

als je nog steeds erg bang bent dan kan je ook even met je provider contact opnemen en aan hun vragen of je incognito mag. Hiermee wil ik zeggen dat ze hun eigen adres gebruiken, in plaats van de jouwe
Voor je eigen veiligheid is een provider verplicht hieraan mee te werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hide my IP is volgens mij het programma dat je zoekt.
Dat veranderd om de zoveel tijd je IP-adres maar het heeft een nadeel, het vertraagt je computer:(
Bezoek de site maar eens:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing