Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de paginanummers vinden bij OpenOffice Writer?

Ik heb alles afgezocht en ik zie misschien toch iets over het hoofd. Ik kan wel regelnummers instellen, voetteksten, maar dit alles werkt niet.
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Insert --> Fields --> Page Number
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helemaal links onderin staat Pagina en dan (helaas aan pagina vast (dus zonder spatie)) een paginanummer en dan / en daarna het aantal pagina's.

Of bedoel je hoe je in de afdruk een paginanummer kunt invoegen?
Dan ga je naar en daaronder , en dan het tabblad voettekst (of koptekst als je het paginanummer bovenaan de pagina wilt hebben) en dan vink je aan dat je de voettekst (koptekst) wilt activeren.
Dan OK en naar het document.
Je gaat in die regel onderaan (bovenaan) staan (ev. een of twee Tabs om je paginanummer links, midden of rechts te zetten. Dan ga je naar -. en tenslotte kies je en dan komt op elke pagina een oplopend paginanummer.
Je kunt op die regel ook bijv. een onderwerp of opnemen - proberen is hier een schone zaak!
Het is ook mogelijk, bijv. bij dubbelzijdig afdrukken, het paginanummer afwisselend rechts en links te plaatsen en het onderwerp aan de tegenovergestelde kant te plaatsen, maar dat voert hier te ver.
Als je dat wilt en er zelf niet uitkomt mag je mij mailen.
Bovenstaand verhaal lijkt ingewikkeld, maar na driemaal doen gaat het als vanzelf - heus!
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing