Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met Pro Evolution Soccer?want ik snap er de ballen van,Ik krijg de besturing van de spelers niet onder de knie !?

M'n spelers lopen steeds de verkeerde kant op en ik krijg het ene na het andere doelpunt tegen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
606

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb PES 2006 voor de PC en PES 2008 voor de Playstation: geweldig spel. Veel beter dan FIFA of hoe het ook precies moge heten. Maar lees inderdaad de handleiding door, doe de oefeningen en begin op het laagste niveau. By the way: verdedigen is op het laagste niveau heel gemakkelijk: gewoon (op de PS3) de X ingedrukt houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lees de handleiding door en begin op het makkelijkste niveau. Daarnaast wil het wel eens voorkomen dat, iig bij de PS, het knopje om te lopen vast zit. Niet de pijltjes maar het ronde grijze 'balleltje' (ik weet de naam niet, het zit in het midden van je controller, twee stuks). Daarnaast is het zo dat het mogelijk is om de controls aan te passen op jouw wensen (iig bij de versie van PES die ik heb). Overigens vind ik het ook een ^)_*&^spel, omdat de spelers heel dom vrij lopen en geen fatsoenlijke strakke pass kunnen geven, maar ik heb wel een oudere versie (2006 ofzo).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding