Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik op een simpele manier, films, videos van youtube downloaden op mijn pc?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Dit is een handig programma voor wat je wil: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm

Ze hebben daar nog meer programma's, als je bijvoorbeeld alleen het geluid als mp3 wilt, of het Youtube bestand wilt afspelen op iPod, PSP of DVD. Erg handig :)
(Lees meer...)
Kimath
14 jaar geleden
Volgens mij niet meer zo makkelijk. Youtube heeft een nieuwe beveiliging waardoor het niet meer mogelijk is op de meeste websites waarin je de URL kan invullen.

Met bepaalde software kan het mogelijk wel nog omdat ze de film capturen als je die afspeelt.

Toegevoegd na 28 seconden:
Ik vind dit filnpje wel briljant. Staat op YouTube ;o)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
youtube HD transfer, is een simpel maar extreem handig programma om youtube videos te downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. installeer firefox
2. Installeer Greasemonkey (scripts addons voor firefox, te vinden op site van firefox dus betrouwbaar)
3. 1 Click YouTube Video Download : 105.838 downloads deze week
4. Als je dit doet krijg je drie download knoppen onder elk filmpje op youtube. 3 verschillendeformaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image