Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb dvd video soft gedownload om van you tube films een dvd te maken.Als de dvd klaar, is knippert het beeld constant aan en uit als die afspeelt.?

Het programma heet Dvd Video Soft -free you tube to dvd converter.Hij converteerd en brand de dvd maar als ik hem wil afspelen in de dvd speler knippert het beeld constant en mede daardoor kan ik dan ook niet het menu gebruiken. m.v.gr.remo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je video knipper omdat de lage resolutie filmpjes niet goed worden geconverteerd een Dvd formaat. Dvd draait op een veel hogere resolutie, dus het kan iets met je convert of brand instellingen te maken hebben. Maar aan de andere kant van het process ligt misschien wel de meest voor de hand liggende oplossing

Rechts onderin je youtube schermpje kan je bepalen welke kwaliteit je afspeelt. 420P, 780P enz. Hiermee bepaald je in welke kwaliteit de het bestand afspeelt. Ik weet niet precies hoe je programma de filmpje ript maar probeer hem te linken naar de video met de hoogste kwaliteit.

Dan zal het verschil in omzetten van Youtube naar DVD niet zo groot zijn. Wellicht dat dat je probleem verhelpt. Probeer ook de kijken bij de instellingen. Wat doet het programma met het filmpje wat het dowload; zet hij het om naar een hogere kwaliteit, wat natuurlijk niet kan maar wat hij wel probeert?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding