Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke tv is het beste?

We zijn opzoek naar een nieuwe televisie en weten niet goed waar op moet letten. Welke hier uit is het beste of zijn er betere?

SAMSUNG 75QN86D Neo QLED 4K (2024)
Samsung QLED Q70C 85" Titanium
Samsung QLED Q80D 75" Zilver
SAMSUNG 75Q74D QLED 4K (2024)

jc54
een dag geleden
Ik denk dat in dit geval Samsung als beste uit de bus komt.........
Ikhebgeenidee
een dag geleden
De beste in wat? En als je de beste zoekt (los van wat 'beste' is), waarom dan beperken tot deze vier van Samsung? TV's zijn vaak persoonlijke voorkeur. Kleuren, scherpte, beelddiagonaal, kijkhoek. Moet het QLED zijn?
Naoompje123
een dag geleden
Wij hebben weinig vrstand van maar voorkeur samsung in geval alles hier samsung hebben
AnnBoo8146
een dag geleden
Er zijn veel opties, als je een nieuwe tv wilt kiezen. Maar niet alle opties zijn voor iedereen even belangrijk. Daarom vind ik het ook niet mogelijk om een advies te geven.
Ik wil wel een tip geven:
Ga naar een fysieke winkel (bijvoorbeeld CoolBlue), waar een verkoper je kan helpen. Een goede verkoper kan de juiste vragen stellen, en zo de opties aanwijzen, die voor jou belangrijk zijn.
Wat je ook kunt doen, eventueel ter voorbereiding aan het bezoek aan de fysieke winkel, is de site Tweakers.net bezoeken (op internet dus). Deze site geeft veel informatie, maar je kunt ook vrij eenvoudig, door opties te kiezen (bijv. alles van Samsung), of juist niet te kiezen, tv's met elkaar vergelijken. En een kleine selectie, bijvoorbeeld de tv's in je rijtje (in de vraag) naast elkaar zetten en kijken waar ze van elkaar verschillen en welke verschillen voor jou het belangrijkst zijn om een keuze te kunnen maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: