Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een workout tracker die op telefoon en pc werkt?

Ik zoek een app of een website om mijn krachttrainingen in te plannen en bij te houden.

Ik wil het liefst op mijn Windows pc mijn workouts voorbereiden en inplannen, zodat ik in de sportschool via mijn telefoon reps en kg in kan vullen.
Graag ook een mogelijkheid om tijdens mijn workout nog oefeningen aan te passen of toe te voegen (soms is een apparaat lang bezet en doe ik wat anders).

Ritsuka
5 uur geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, er zijn verschillende workout trackers die zowel op je telefoon als op je pc werken. Populaire opties zijn onder andere MyFitnessPal, Fitbit en Strava.

Met deze apps kun je je trainingen bijhouden, je voortgang volgen en zelfs delen met vrienden. Ze synchroniseren vaak automatisch tussen je apparaten, zodat je altijd je gegevens bij de hand hebt.

Wil je verschillende functies vergelijken of tips over een specifieke app? Laat het weten! Welke workout tracker gebruiken jullie het liefst?
(Lees meer...)
Ritsuka
5 uur geleden
Fitbit: hier kun je geen eigen workouts invoeren, alleen filmpjes vanuit de app volgen Strava: hier kun je geen aparte oefeningen invullen, ik gebruik het al voor mn sessies bij te houden qua totale tijd en hartslag MyFitnesspal: kan ik eens bekijken of dat is wat ik zoek
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image